Translate

Tuesday, October 19, 2010

kehilangan mood dan tiada semangat

assalamualikum dan salam sejahtera
kepada semua pengunjung blog tok cik ni....

semenjak aruwah mak tok cik pergi meningalkan kami...
tok cik rase seperti ketiadaan mood dan
semangat spt sebelum ke pergian beliau...

ya allah berilah diri ini semangat dan kekuatan ya allah...
kerana diri ini sedar akan kelemahan yg sekarang
meninpa diri ini...

ya allah...tempatkan lah roh ibuku dikalangan golongan yg
soleh dan beriman kepadamu ya allah...
kerana beliau ibu yg baik dan amat menyayangi kami
sekeluarga..

dan beliau juga telah berjaya membentuk kami
dari kecil sehingga lah kami besar..
beliau lah yg memberi kami segalanya..

ya allah.. ampun kan lah semua dosa2 yg telah ibuku buat sepanjang
beliau berada didunia ini ya allah..

amin....

subhanallah...rindunya kita pada ibu kita...
terasa sgt bila dia takde...
sedih sgt...hanya allah tau isi hatiku ini...

kita xde tempat nak mengadu..jadi kalian lah
tempat gadu kita..

maafkan kita krn coretan ini peribadi sikit..

akhir kata...
sayangilah orang tua kita selagi mereka berada dekat
dengan kita..kelak nanti pasti kita akan menyesal
kerana kita tidak sempat utk berbakti kepada
 mereka...renungkan lah.......

semoga kita berjumpa lagi..

sekarang jam menunjukkan
3.51am bertarikh 19/10/2010
bersamaan hari selasa..

4 comments:

  1. o0oo0o.. smlm x dok sbb dok mlyan menda ni la ek.. hehehe... lyn je perasaan 2 d.. huhuu.. we have da same feeling rite now.. huhu.. miss my dad soooooo much.. d.. jgn cdeh2 ye.. hheehhe

    ReplyDelete
  2. tetiba je rindu kat aruwah....
    entahlah...harap kita dpt memulakan hidup baru ini...harap2 la.....

    ReplyDelete
  3. insyaAllah.. lemama kita rasa biasa ngan keadaan 2.. hope d jdik cm sedia kala.. sentiasa bersemangat.. hehehe.. :) take care of ur self k.. slalu doakan arwah.. sedekahkan ayat2 suci alQuran.. hope dia tenang kt sana.. perkara yg plg penting.. jgn tinggai solat.. k d..

    ReplyDelete
  4. tq atas nasihat2....insyallah....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...